Ine feest

Ine feest: kom mee eten en feesten voor het goede doel (Tejo huis Sint-Niklaas en Witte Raven project)
Gemeenschapsleden verzameld in een rustieke houten hut voor een lokaal politiek evenement van Liberaal Sint-Niklaas met sprekers gezeten achter een merkbanner.
Ine feest

Met groot enthousiasme nodigen wij u uit voor het "Ine Feest" op 23 maart, een avond van vreugde, verbondenheid en vooral solidariteit. Dit evenement is meer dan een feest; het is een gelegenheid waarbij wij samen komen om een verschil te maken in onze gemeenschap.

De avond staat in het teken van steun aan twee bijzondere goede doelen: het Tejo huis Sint-Niklaas en het Witte Raven project. Beide initiatieven spelen een cruciale rol in het ondersteunen van jongeren in onze gemeenschap. Het Tejo huis biedt therapeutische ondersteuning aan jongeren die het nodig hebben, terwijl het Witte Raven project zich richt op het begeleiden van jongeren naar een passende en duurzame plek in onze samenleving.

Uw deelname aan het "Ine Feest" betekent directe steun aan deze waardevolle projecten. De avond wordt gevuld met heerlijk eten, levendige muziek, en de warmte van goed gezelschap. Het is een perfecte gelegenheid om samen te komen, te genieten en tegelijkertijd bij te dragen aan een nobel doel.

Laat ons samen eten, dansen, en vieren voor het goede doel. Uw aanwezigheid en steun maken een wereld van verschil. Wij kijken uit naar uw komst op deze bijzondere avond.

Andere topics