Een toost op het nieuwe jaar

Kom mee toasten op onze nieuwe naam en het nieuwe jaar.
Vier personen die glimlachend op een rij staan op een stedelijke straat, met een ontblote winterboom en moderne gebouwen op de achtergrond.
Een toost op het nieuwe jaar

Het is met grote trots en enthousiasme dat wij u uitnodigen voor een bijzondere gelegenheid op 4 februari. Deze datum markeert niet alleen het begin van een nieuw jaar, maar ook de onthulling van onze hernieuwde naam en identiteit. Het is een moment waarop we samen het glas heffen op de toekomst en onze vernieuwde verbintenis aan onze stad en haar inwoners.

Onze nieuwe naam, Liberaal Sint-Niklaas, belichaamt onze kernwaarden en visie. We streven naar een samenleving waarin iedereen zich herkent en waar iedereen zich thuis voelt. Dit bereiken we door dicht bij onze leden en de lokale gemeenschap te staan. Met een heldere boodschap: Samen lokaal.

Deze naamswijziging is meer dan een symbolische verandering; het is een belofte aan u, de inwoners van Sint-Niklaas. Het weerspiegelt onze toewijding om de uitdagingen waar onze stad voor staat met frisse energie en innovatieve oplossingen aan te pakken. We geloven sterk in de kracht van lokale verbondenheid en willen dit verder uitbouwen in alles wat we doen.

Wij nodigen u van harte uit om deze speciale gelegenheid met ons te vieren. Samen zullen we toasten op onze nieuwe naam en het nieuwe jaar, en zullen we onze plannen en ambities voor de toekomst delen. We kijken uit naar uw aanwezigheid en steun, want samen maken we Sint-Niklaas sterker

Andere topics